onsdag den 26. oktober 2016

Modulopgave 2: Selvstændige aktiviteter



Individuel opgave: Hver studerende skal samle 8 point gennem aktiviteter der er initieret af den studerende selv og gennemført uden lærerens deltagelse (studieaktivitetsmodellens kategori 3). Der gives point efter følgende skala:
Blogindlæg med link til og omtale af artikler og bøger med korte kommentarer om hvad man kan finde og hvorfor det kan interessere andre.
1 point
Blogindlæg med referater og anmeldelser af artikler, websider m.v.
2 point
Hvis kilderne til de to ovennævnte er er på fremmedsprog
Til tekster på svensk er det muligt at få hjælp i workshoptimer.
+ 1 point
Blogindlæg der rummer egen behandling (fx beregning af deskriptorer, grafisk fremstilling eller vurderinger) af data, hentet fra officielle statistikker, fx som gennemgået i undervisningen uge 43.
3 point
Blogindlæg med cases som på baggrund af egne oplevelser fortolker elevers matematiske læring, begrebslige misopfattelser, forestillinger om og holdninger til matematik
3 point
Screencast med relevans for modulets emner (aftales med mig på forhånd).
Screencasten lægges på fx YouTube og indlejres på bloggen.
Varighed maks. 3:30.
4 point
Kommentarer til blogindlæg (som tilføjer nye oplysninger eller synspunkter)
1 point
Fremlæggelser på holdet (5 – 10 min.), fx af statistiske oplysninger I selv har fundet og behandlet, eller demonstration af digitale læremidler I selv har fundet frem.
4 point
Hver af jer afleverer senest 9.12. pointopgørelsen på Wiseflow i en liste som herunder:
-          [Dato] Fremlæggelse om [emne], [antal] point
-          Blogindlæg om [Overskrift på blogindlæg], [link] , [antal] point
-          Kommentar til [Overskrift på blogindlæg] af [indlæggets forfatter], [link til det kommenterede indlæg] , [antal] point
Bloggen vil rumme nogle ideer og forslag til hvad man kan tage fat på.

Ingen kommentarer:

Send en kommentar