Individuel opgave: Hver studerende skal samle 8 point gennem
aktiviteter der er initieret af den studerende selv og gennemført uden lærerens
deltagelse (studieaktivitetsmodellens kategori 3). Der gives point efter
følgende skala:
Blogindlæg med link
til og omtale af artikler og bøger med korte kommentarer om hvad man kan
finde og hvorfor det kan interessere andre.
|
1 point
|
Blogindlæg med referater og anmeldelser af
artikler, websider m.v.
|
2 point
|
Hvis kilderne til de to ovennævnte er er på
fremmedsprog
Til tekster på svensk er det muligt at få hjælp i workshoptimer. |
+ 1 point
|
Blogindlæg der rummer egen behandling (fx
beregning af deskriptorer, grafisk fremstilling eller vurderinger) af data,
hentet fra officielle statistikker, fx som gennemgået i undervisningen uge
43.
|
3 point
|
Blogindlæg med cases som på baggrund af egne
oplevelser fortolker elevers matematiske læring, begrebslige misopfattelser,
forestillinger om og holdninger til matematik
|
3 point
|
Screencast med relevans for modulets emner
(aftales med mig på forhånd).
Screencasten lægges på fx YouTube og indlejres på bloggen.
Varighed maks. 3:30.
|
4 point
|
Kommentarer til blogindlæg (som tilføjer nye
oplysninger eller synspunkter)
|
1 point
|
Fremlæggelser på holdet (5 – 10 min.), fx af
statistiske oplysninger I selv har fundet og behandlet, eller demonstration
af digitale læremidler I selv har fundet frem.
|
4 point
|
Hver af jer afleverer senest 9.12. pointopgørelsen på
Wiseflow i en liste som herunder:
-
[Dato] Fremlæggelse om [emne], [antal] point
-
Blogindlæg om [Overskrift på blogindlæg], [link]
, [antal] point
-
Kommentar til [Overskrift på blogindlæg] af
[indlæggets forfatter], [link til det kommenterede indlæg] , [antal] point
Bloggen vil rumme nogle ideer og forslag til hvad man kan
tage fat på.
Ingen kommentarer:
Send en kommentar